onsdag 27 maj 2009

Tapeterfunderingar....


Hej på er:)
Ja, det är väl inte världens roligaste bild för dagen men jag hittade ingen annan så håll till godo;)
Har kollat runt på lite tapeter till köket, medans jag är på jobbet;)
Den här fina rutiga från sandbergs står nog högst upp på min lista.
Skulle kunna tänka mig lite ljusare men hittade ingen.
Tänk er den med vitmålad pärlspont, tror det kommer bli superfint.
Gäller bara att få med sig mannen på det ochså;)
Den finns faktiskt i gröna nyanser ochså, som ju är Peters favoritfärg:)
Men innan det kommer upp någon tapet i vårt kök så måste ju faktiskt kaklet upp och innan det kan sättas så måste vi bort med det gamla.
Jag vill ju ha upp kaklet nu, nää tålamod är inte min starkaste sida:(
Jag är en sån som börjar sätta upp saker på väggen innan tapeten hunnit torka;))
Lite mer målarfärg måste jag inhandla, har en del saker som bara väntar på att få vit färg på sig;)
Trädgårdsmöblerna, barnens bänk ute och våra köksmöbler är jag riktigt sugen på att måla;)
Ha en toppendag!
//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar