lördag 16 maj 2009

Hemma från loppisen:)


Hej på er:)
Nu har jag kommit hem från loppisen, och baka muffins med färgglad glasyr och chokladbollar inför kalaset imorgon har jag ochså hunnit med.
05.15 ringde klockan imorse, nästan mitt i natten ju;)
Jag är nöjd med dagens loppis, lite över 1000 pix fick jag in:)
Men halva nöjet med att åka på loppis måste jag ändå säga är att få åka med ett gäng vänner och få dricka kaffe i lugn och ro, det är lyx på hög nivå.
Eller kaffe, vännen L hade med sig mjölkskummare så idag blev det cappuccino:)
Tack, L för det;)
Fyndade gjorde jag ochså, 100 kr betalade jag för pelarbordet, brickan och ljusstakarna:)
Kan inte bli billigare;)
Ikväll tycker jag som är en stor schlagerfantast att det kommer bli årets tvkväll, spännande spännande:)
Ni missar väl inte det;)??
Nej, dags att börja med middag:)
Hemgjorda grillade hamburgare blir det ikväll:)
Nu ska jag bara ladda lite inför barnkalaset med 12 st barn imorgon, Peter har lovat att vara fiskdammsfarbror imorgon;))
Ha en underbar kväll:)
//Caroline

2 kommentarer:

  1. Vilken fina inredningsdetaljer du köpte!

    Jag gillar också tapeten i bakgrunden med blommorna, den ser ut att skimra.

    Hoppas det gick bra med barnkalaset med 12 barn, det är ju bra att ni var två ;-)

    Det har blivit rutin att ha fiskdamm på barnkalas numera.

    Tack för att du delar med dig...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, loppisfynden är jag supernöjd med:)
    Tapeten är silverskimrande men finns ochså i guldskimmer, jag gillar den jättemycket.
    Barnkalaset gick jättebra, skönt vid den här tiden på året med kalas då man kan vara ute;)
    Tack för att du läser min blogg och tack för din kommentar, jättekul:)

    Ha en fin dag.

    //Caroline

    SvaraRadera