tisdag 12 maj 2009

Nya fynd i mina loppislådor:)

Hej på er:)

Nu har jag varit ut i garaget och fixat med mina loppislådor, men skulle behöva ha lite fler vita prislappar (blink blink Åsa;))
Hittade än en gång några saker som jag lagt i men som fick komma in igen;)
Glasljusstaken, silverbrickan och skålen, men vem vet innan sommarn är slut så kanske dom ligger i lådan igen;))
Ja, mycket grejor blir det som jag ska sälja, en del saker som jag trodde hade sålts förra sommarn fanns visst kvar så jag hoppas att jag blir av med det nu på lördag:)

Idag har jag ett riktigt i-lands problem, the mentalist, desperate housewives och sverige som kvalar till schlagerfestivalen, alla program går kl 21.00 ikväll.

Hmm undras om det går att spela in 2 program och titta sen, får höra med mannen;)

Men schlagerkvalet håller på till 23.00 och sen får jag titta på det inspelade, jag kommer ju inte vara tvtittadklar förrän till efter midnatt, men det är klart jag kan ju spola förbi reklamen så går det snabbare;)

Ja, ni hör vilket problem:)))

Håller iallafall mina tummar för Sverige ikväll, heja heja:)

Imorgon ska jag jobba, och då tänkte jag ta hem kaklet till köket:)

Ha en fin dag:)

//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar