torsdag 7 maj 2009

Nyinköpt kudde!

Hej på er:)

Hoppas ni har det lika fint och soligt som jag har, helt underbart:)
Idag har jag varit på en liten shoppingrunda:)
Hälsade på vännen Åsa på monique och oj så mycket fint det fanns nu till sommaren men men här ska ju sparas till en säng så jag fick hålla i plånboken.
Men såg några plagg som nog måste köpas sen;)
Spara är verkligen inte min starka sida:(
Var ochså in till Mia på centrumblommor och min bror var ochså där idag, han börjar bli riktigt haj på det där att binda blommor nu;)))
Imorgon när dom kommer över så skulle dom ha med sig en trälåda som jag skulle få, supersnällt:)
Tänkte måla den vit!!och ha massa fina blommor eller tomatplantor i den:)
Sen var jag och inhandlade den här fina kudden, titta så fint monogram.
Men nu är frågan var jag ska ha den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar