fredag 29 maj 2009

Mitt kök!!!

Titta så det ser ut i mitt kök, väldigt shabby chic eller mest shabby då;))
Det här är nog den absolut fulaste bild jag publicerat på min blogg, men håll ut jag lovar det kommer komma en finare bild på mitt kök inom en inte allt för lång tid;)
Anledningen till att det ser ut så här är att P sa igår att om jag river allt kakel så var det väääldigt stor möjlighet att gipsskivorna kommer upp imorgon (idag) och efter det så kan man i princip börja sätta kakel på en gång:) så gissa vem som fick bråttom att börja riva;)
Så igår kväll kl 20.00 stod jag med solglasögon (hittade inga skyddsglasögon som man ju måste ha) och hammaren i högsta hugg;)
Kul var det;)
Perfekt göra om man är arg och behöver få ut sina aggressioner;))
Så nu är det bara att hoppas på att det kommer upp några gipsskivor idag då;)
Ha en skön och solig fredag:)
Kram kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar