måndag 18 maj 2009

Blomfrosseri och växthus.


Hej alla:)
Barnkalaset igår avlöpte smärtfritt;)
Jag har överlevt;))
Närrå, det gick hur bra som helst och alla barn var så snälla och glada:)
När vi hade fiskdamm så råkade lakanet som vi hade satt upp, åka ner och där bakom stod fiskdammsgubben Peter och alla barn började gapskratta:))
Blev inget ikea idag (ev onsdag är nya budet)
Istället åkte jag och frossade i blommor:)
Det är ett måste för mig att åka till dom stora växthusen (sorry Mia, kommer in till dig och köper fler mårbacka och murgrönor;)) men som skrivet så är det sommar för mig att få besöka varma härliga växthusen.
Känner jag mig rätt så kommer det säkerligen bli fler vändor för att köpa ännu mer blommor, det kan man väl inte få för mycket av, eller??;)
Appropå växthus så har vi bestämt oss för att införskaffa ett sånt, vilket är en dröm:)
Har alltid vela haft ett.
Så kraven jag har är att det ska vara i glas och helst vitt;)
Viktigaste av allt är att kunna få plats med ett bord och 2 st stolar så att man kan sitta där inne och bara njuta:)
Hittade några växhus i expressens leva och bo bilaga som jag mycket väl skulle kunna tänka mig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar