måndag 11 maj 2009

Loppis på g:)

Hoppas ni haft en skön helg, här hemma har vi haft kalas för vår 7 åring:)

Idag tänkte jag börja plocka ihop
alla saker som ska med till loppisen på lördag, det ska bli sååå kul.
Alla plastblommor som jag av nån anledning har handlat på mig får åka med;)
Och 2 st svarta lyktor, mäh hur tänkte jag där då??svarta??;) tar jag med mig ochså, som inhandlades för bara 1 år sen i underbara Ullared:)
Ja, och sen blir det ju förstås en massa andra saker ochså som man lyckats samla på sig;)
Undrar lite smått var allt kommer ifrån;))
Nu är det bara att hoppas på att det blir fint väder ochså, inget roligt att stå på en loppis och det spöregnar;)


Igår gjorde jag årets första rabarberpaj:)
Behöver jag skriva att det smakade gudomligt gott:)

Nej, dags för en kopp kaffe och en härlig äggmacka :)

Hoppas ni får en fin måndag.

//Caroline




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar