torsdag 14 maj 2009

Toalettproblem;)

Hej hej:)
Idag får det bli en lånad bild från http://www.skonahem.se/ eftersom jag sitter på jobbet och skriver:)
Men tänk om man kunde ha det så här fantastiskt mysigt i sin trädgård, inte helt fel kan jag tycka iallafall:)

Igår fick jag höra att det har brunnit där vi ska på loppis :(
Trodde inte att det var sant,
hela danspalatset och alla omklädningsrum i lilla Norrskedika har brunnit ner helt till grunden.
Vi står ju ute men när vi behöver gå på kisspaus så brukar vi gå in där, men vart ska vi gå nu då??
Ut i skogen eller ska jag kanske plocka med mig våran husvagnstoalett;)??
Får hoppas på att dom ställer ut några tillfälliga toaletter då;)

På måndag funderar jag på att ta en tur in till ikea, nya vita hissgardiner, en emaljkanna och tyg ska bla inhandlas:)

Ikväll är det schlager igen:)
Åhh, va kul det var att Sverige tog sig vidare till den stora finalen på lördag.

Ha en fin kväll:)

//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar