söndag 31 maj 2009

Morsdag och restaurangbesök:)

Hej på er:)


Idag fick jag en mycket trevligare överraskning än gårdagens läppstiftsbravader;)

Peter kom med initiativet att ta en tur med bilen, och vi åkte och åkte, till slut kom vi fram till en supermysig restaurang med stranden och vattnet precis utanför.
Jag slog på stort och beställde in oxfile, som smakade fantastiskt gott, bara smälte i mun:)
Och eftersom det ju är mors dag så fick alla mammor på restaurangen en ros:)
Sen åkte vi och kollade på en camping som vi troligtvis ska stå på några veckor i sommar:)


En trädgårdssoffa har jag ochså fått i morsdagspresent, men den skulle jag få i veckan;)
Jag är nöjd med min dag:)

På onsdag ska vi ha en tjejkväll och jag har fått till uppgift att göra efterätten, så någon här som sitter på ett smarrigt recept;)??

Imorgon är det skola, dagis och jobb som gäller:)

Nu ska jag ut och vattna alla mina blomster:)

Ha en fin söndag:)

Kram kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar