måndag 17 augusti 2009

Nu ni....


Har tapeterna börjat att komma upp i köket, sååå skönt och sååå fint...tycker jag;)
Men tror ni inte att det fattades en bit tapet så jag var in till tapetbutiken idag och kanske kanske att det går att ordna utan att vi behöver beställa en rulle till för det lilla som behövs, så typiskt;(
Det som är kvar i köket nu är att luckorna ska fixas, funderar på att sätta ganska breda raka lister och sen lämna in dom för sprutning, vi får se:) Och sen har jag ju faktiskt det roligaste kvar...att få inreda med alla saker man har och ska in i köket;)
Annars idag har jag mest varit på en massa gratisfika;)
Först var jag till vännen Tessan och söta Kasper och ja frukost blev det ju faktiskt där;)Och sen bar det av till vännen Åsa och busWiggo;)
En riktig findag med andra ord;))



















Ett fint litet fikonträd fick följa med hem när jag var in till Mia, men där blev det dock ingen fika, kan ju inte bara fika hela dagarna;)))
Ha en fin dag:)
Kram kram Caroline







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar