måndag 31 augusti 2009

Krukfantast som man är....

Så har det fått flytta in 2 st nya krukor i mitt hem:)
Visst är dom söta??:)
Annars idag har det väl inte hänt så mycket, förutom att lille Alfred 3 år inledde sin dagisvecka med att komma endast iförd ett par röda bamsekalsonger:))
Han ville inte klä på sig imorse utan ville ligga kvar under sköna täcket men till slut fick jag på honom kläderna så in i bilen med honom men så kom jag på att jag glömt en sak så jag in igen i huset och när jag kom ut i bilen hade busungen klätt av sig igen:(
Och han ville inte åka till dagismedans jag var in med brorsan på dagiset så satt han kvar, jag tänkte att han kanske kommer på andra tankar snart och kommer in och ja, mycket riktigt kom han ju in....i som sagt endast kalsonger....:)))
Ja, kul med barn...är det alltid;)))

Hoppas er dag blir skön:)

Kram kram Caroline








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar