onsdag 19 augusti 2009

Fick oväntat besök....


Och inte hade jag nått kaffe att bjuda på heller;))
Men usch, fy och tvi vale för den pippin för den Sket på en av mina vita lampskärmar:(((
Det hade lätt kunnat bli grillad fågel till middag idag, nån här kanske som har nåt tips på hur man får bort äcklig fågelskit???
Tas tacksamt emot:)
Nää, nu ska jag baka en smarrig paj som tröst och ochså för att Peter och jag firar 9 år idag:)
Stort Grattis ochså till Kasper som fyller 4 år idag hipp hipp hurra:)




2 kommentarer:

  1. Hej på dig!!
    Vad gulligt av dig att gratta Kasper, han tackar...
    Tänk att jag nu också kommenterar din blogg....spännande. Vad kul att du fått ett nytt husdjur! Kram

    SvaraRadera
  2. Meeen Tessan:)
    Nu blev jag lite förvånad;))
    Hmmm, husdjuret fick jag till slut ut och den försvann bort kan dessvärre inte säga detsamma om skitfläckarna på min lampskärm:(
    Kram kram

    SvaraRadera