onsdag 12 augusti 2009

Ett litet inlägg till...


Får det bli från mig idag:)Grekisk sallad blev det till lunch idag, barnen fick pannkakor.
Oliverna fick jag dessvärre inte behålla då lillWille åt upp allesammans;)
Han är en riktig gourmet, jag tror han äter allt...räkor..kräftor..mögelost:))
Iallafall det jag skulle berätta var telefonen ringde idag och det var
min gamla (eller gamla hon är ju lika ung som jag vettja;))klasskompis Ullis som berättade att hon ledsnat på läraryrket och öppnat en barnbutik istället som heter (och nu blir det reklam;) Syster Yster i Gävle.
Och hon undrade om jag skulle vilja komma och jobba där medans hon skulle åka utomlands 1 vecka och sen var det några fler dagar:)
Jag blev såklart superglad att hon tänkte på mig så självklart tänker jag göra det:)
Jag tackade ja på momangen:))
Hoppas att det kanske kan bli lite till där sen då:)
Det var det roliga som jag hade att berätta:)
Kram kram från en glad Caroline:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar