måndag 24 augusti 2009

Den här veckan....

Så kommer det att bli fullt upp...men det är bara en massa roligt som händer:)
Imorgon ska jag in till Gävle och inspektera mitt nya extrajobb:)
Ska ju senare i veckan jobba första gången där:)
Ja tom att jobba kommer att bli kul;)
Vinterkläder till barnen ska inhandlas (barnkläder, en annan passion jag har förutom inredning;))
Tänkte hämta hem det där skåpet ni vet som jag har skrivit om;)och förhoppningsvis hinna med och börja måla det:)
Och sist men inte minst Formexmässan ( ja, nu är det tjat om den där mässan igen;)) och sen blir det nog lite mer shopping efter det;)
Japp, som sagt fullt upp;)
Kanske ska ta och skippa all tvättning och städning här hemma ochså...så blir det ännu roligare....eller kanske inte;))

Men ser ni...jag har tagit in lite höst i mitt kök:)
Härligt färgiga rönnbär:)

Hoppas er vecka blir toppen:)

Kram kram Caroline





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar