fredag 28 augusti 2009

Jag har varit i himmelriket idag....

När det gäller inredning:)Så otroligt mycket fint det fanns.
Titta här, från underbara miljögården:)






















Och från silkflower fanns det ochså massa massa fint, såna ljushus som står på hyllan, såna kommer att finnas hemma hos mig ochså snart;)














Och en sån här vit och vacker roslåda ochså:)






























Ljuvligt underbara fantastiskt fina saker från Ib Laursen, hit gick vi flera gånger kunde liksom inte få nog av allt det fina;)
Såg ett sååå fint månbord men det får jag nog ta på nästa formexmässa i mars!!!










































































































Gratis är gott!!!Vi plockade på oss lite godis ochså:)))
Det har varit superkul och inspirerande idag, men såååå ont i fötterna jag har efter 5 timmars mässande;) i skor med klackar(men hur tänkte jag där då??, nää nu blir det vila, fredagsmys och uppätning av allt gratisgodis;)med familjen:)
Men vet ni, jag måste ju faktiskt berätta en kul grej:)
Jo, jag har fått ett extrajobb till, me like extrajobb:)
Jag ska få jobba hos snälla Mia i blomsterbutiken:)
Tack Mia för den här jätteroliga dan:)
Hoppas ni får en fin kväll:)
Kram kram Caroline
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar