söndag 18 januari 2009

Nya projekt på gång!!

Idag var jag över till barnens gamla dagmamma för att kolla lite saker hon ville bli av med.
Först hade hon ett gammalt symaskinsbord, sånt som har smidesunderredeo och tom symaskinen var kvar.
Men den ska jag ta bort och istället får pappa hjälpa till att lägga i en spånskiva där hålet för symaskinen är sen ska hela möbeln målas vitt.

En karmstol hade hon ochså som jag slår till på och sist ett ganska stort väggskåp med spröjs i dörrarna, fast jag tänkte ha det på golvet och självklart blir det ochså vitmålat.
600 kr för allt, och det var helt ok tycker jag.

Så nu är det bara köpa mera färg och klura ut var jag ska ha allt nånstans.

Ikväll sover C över hos mormor och morfar och jag slipper gå upp tidigt imorgon för att skjutsa till förskolan, pojkarna fortsätter med inskolningen på dagis.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar