onsdag 28 januari 2009

Loppislängtan!

Jaha här sitter jag och lyxar på med 2 st äggmackor och en latte helt själv, pojkarna har skjutsas till dagis och dottern skulle åka skidor med förskolan idag.

Fick plötsligt sån lust att åka på sommarloppis i Norrskedika, där jag och 2 vänner åkte flera gånger förra sommaren.
Vi åkte dit för att sälja av massa saker och vi hade så roligt.
Lyckades dessutom få ihop ca 7000 kr, det tycker jag är helt ok:)
Jag har nog aldrig skrattat så mycket när vi kl 06 .00 nästen alla lördagmorgnar skulle böka in allt skräp i storbilen och till råga på allt så blev det bensinstopp en gång ochså.
Men eftersom mitt motto är att allting ordnar sig så gjorde de det även det den här gången ( med en massa hjälp måste jag tillägga.)
Åker man med mig får man faktiskt räkna med sånt, måste va lite spänning i livet:)

Det som är kul ochså är att träffa så mycket roligt folk och sen kan man ju ochså göra ett och annat fynd.
Men det viktigaste tycker jag är att det är vackert väder och inget regn, för det är inget vidare kan jag säga att stå på en loppis och det börjar att spöregna.
Då får man liite bråttom att få in alla saker i bilen igen.

Iallafall så hoppas jag att vi åker i sommar igen, ska försöka hålla utkik efter ett månbord, och jag har fortfarande saker kvar att sälja + att det tillkommit en del (hmm, konstigt;))

Så åk på loppis i sommar!

Ha en toppendag allihopa!

Kram kram Caroline

4 kommentarer:

  1. Nämen vilken fin blogg du har! Du har till och med en så snygg tvättkorg att du kan lägga ut den på nätet ... jag tror inte läsekretsen skulle gilla om jag fotade min tvättkorg och spred ut den. Kram /viktoria

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du startat en blogg!Inredning med dessutom, toppen! Själv har jag tusen inredningsfantasier i huve´t men dessa ligger just nu på is till "vår målare" kommer tillbaka från Thailand i april.... Skulle vara kul om ni kom på besök nåt här i U-sala och spana in vårt nya hus! Det är ganska annorlunda... Skulle vara kul att få se din syn på saken angående tapeter, målarier etc. Du som är så duktig! ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej hej , va glad jag blir att ni tittar in:)

    Viktoria, du får styla din tvättkorg ochså så blir den nog fin;)

    Elin, ja det skulle vara jättekul och spännande att se ert hus, vi kan väl bestämma nån dag snart.
    Vi kan väl höras på telefon:)

    Tack så mycket för kommentarer.

    Kram kram//Caroline

    SvaraRadera
  4. Hej stumpan!!! Självklart ska vi åka på lppis i sommar igen......!!!!!!
    Vad vore livet utan lite spänning ;)
    Kram Kram!!

    SvaraRadera