torsdag 22 januari 2009

Mig på film för 30 år sen.

Får väl börja med att skriva ett HEJ till alla som tittar in här,superkul verkligen.

Idag var jag hem till mor och far för att titta på en film när jag var liten bla.
Filmen var på rulle från början men så hade det gjorts om så att det blev på dvd istället och med musik ochså istället för tal.
Det var jättekul att se och jag fick mig ett och annat skratt för herregud hur alla såg ut, ha ha.
"Dom kallar oss mods" typ.
Ja, tänk hur det förändras, om 30 år kommer man förmodligen att skratta åt hur man ser ut idag.

Har sett i en av inredningsaffärerna här i min by att dom säljer stora vita kronor och en sån känner jag att jag bara måste ha.
Har ju en del mindre men den stora kommer att passa såå fint på symaskinsbordet som jag ska börja med snart.

Ja, just det jag kanske ska inhandla lite målarfärg till det ochså, det får bli på måndag tror jag.

All färg tog ju slut här om veckan när jag målade hyllor i fulla muggar, hade inte målat nåt på ett tag och kände att det var så kul så när jag blev klar med hyllorna så började jag leta i huset om det inte fanns något mer att måla och där längst in i köksskåpet hittade jag ett brödfat i trä så den fick bli vit istället och när sambon såg brödfatet tyckte han väl att allting inte behövde vara vitt, nää sa jag men nästan allt......


Imorgon är det fredag, skönt skönt.
Lets dance är det som gäller då.

//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar