måndag 26 januari 2009

Hämtat symaskinsbordet

Efter en del knix med att få in möbeln i bilen(ganska så tung var den)så kan jag äntligen börja fixa till den och som ni ser har jag redan hunnit sprayat på ett lager med färg ochså;)

Den färg jag använder heter vit sidenmatt, tror den kommer att bli riktigt bra.
Sen måste jag köpa en tunn skiva, eller pappa skulle göra det (tack) så ska den limmas på bordet för när symaskinen tas bort kommer det bli ett stort hål där.

Så det är en del pyssel på den innan jag kan ta in den och ställa saker på den.
Fast jag vill ju helst att den ska vara färdig NU;)

Nej, nu ska jag gå ut (brr) och spraya på ett lager till.

//Caroline

1 kommentar:

  1. Godkväll!
    Kanske ska du försöka att sälja symaskinen när den är bortmonterad. Kanske det finns någon som är intresserad.

    Pappa

    SvaraRadera