lördag 7 november 2009

Ok, jag erkänner....

Jag är verkligen världens sämsta bloggare just nu:(
Men det är fullt ös från morgon till kväll här....ska försöka bättra mig...promise;)

Nu har jag iallafall lagt in lite bilder på vad som shoppades i Linköping:)
Och ser ni julälskare som man är så har jag börjar plocka in lite jul:)))
En liten hyacint har fått flytta in i min glasklocka:)

Jaha, idag blir det nog en tur in till Gävle och badhuset med mina små troll:)

Vad ska ni hitta på??:)

Hoppas i varje fall att er lördag blir toppen:)

Kram kram Caroline












Fina lyktor i fattigmanssilver:)






















En burk från miljögården:)

















Och en söt liten flaska med fransk text:)
























2 kommentarer:

  1. Oh va mysigt med hyacinter!!
    Hoppas du kommer på onsdag och ger oss lite inspiration o ideer!!
    Ha en mysig helg
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Carro lyft på locket!!!!! Blomman kvävs ;) Moha ha ha ha !!!!!

    SvaraRadera