lördag 28 november 2009

Hemma från julklappsshoppingen....

Är jag:)
Äntligen har jag börjat med årets julklappshandling...så nu känner jag mig lite lugnare :)
När jag kom hem börjades det direkt att julpyntas här hemma, men än har inte lådan med adventsljusstakarna kommit ner:(
För på vinden bor det små läskiga möss och dom gillar inte riktigt Caroline så...

Pappa eller nån annan som är sugen på att trängas med en massa gnagare får gärna komma på ett spontanbesök så jag får ner lådan;)))

En ljusstake på bordet har jag iallafall pyntat och gjort klart, det var den här staken som plockades hem från butiken igår...visst är den fin med hjärtan och allt??
Jag satt några röda rosetter på....såg så kalt ut annars;)
Hade dock glömt bort att den var ganska så stor, men men det funkar ju ändå tycker jag på mitt lilla köksbord;)


Åsa, ser du förresten att jag har släppt ut den stackars hyacinten??;)))

Här kommer lite bilder på vad som hunnits med...tror jag fortsätter med pyntandet imorgon istället...nu blir det ett varmt bad:)

Ha en toppenfin kväll...och hörrni imorgon är det äntligen 1 advent och då ska det banne mig bakas bullar och saffransskorpor här hemma;)

Kramar Caroline














































































2 kommentarer:

  1. tack !!! har oroat mej för den stackar. Nu kan jag sova lugn i natt!!! :)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    visst är det mysigt att det äntligen är Advent!!!
    Har inte heller hunnit pyntat klart men det är ganska mysigt att "fylla på" lite eftersom...leta lite i gömmorna, flytta på grejer o sååå helt plötsligt känns det rätt...
    Ha det gott
    Kram från
    Ewa

    SvaraRadera