onsdag 18 november 2009

Gokväll alla:)

Hur har ni det??
Börjar närma sig nu...första advent:)))
I helgen blir det till att baka lussebullar....dock utan russin;)

Idag i blombutiken har jag varit en riktig rosettflicka och typ gjort 1miljon rosetter att sätta i alla julgrupper som ska tillverkas nu inför julen:)
Men kul var det :)trots att jag stod i fler timmar och rosettade, blev det nästan maniskt att bara göra fler och fler;)

Nää, nu är det dags att sova;)

Förresten den här http://www.youtube.com/watch?v=4RwHnbVIfPQ fina melodin ska jag garanterat spela på mitt bröllop....nån gång i framtiden;) Så fin!!!

Dröm fina drömmar alla;)

Kram kram från Caroline som bara känner sån...HARMONI just nu;)











































Alla bilder är från www.countrybymail.se

1 kommentar:

  1. Härliga bilder...längtar till 1a Advent!!
    Ska kika in i butiken imorgon o då vill jag se rosetter!!HIHI!
    Ha det gott
    Ewa

    SvaraRadera