tisdag 27 oktober 2009

Underbara Sia....

Kan man väl inte få för mycket av eller??:)
Hur har er dag varit?
Min har mest bestått av att tillverka en hel massa kransar...så ni som har vägarna förbi Centumblommor...kom in och köp en krans made by Caroline vettja ...eller kom in för att bara säga ett litet Hej:)

Vet ni vad då?;)
I helgen ska jag iväg till Linköping;)

Nu ska jag titta på The mentalist på trean...vilket jag rekommenderar högt....en mycket stilig man är med där;))

Ha det gott alla vänner:)

Kram till er från mig;)




























2 kommentarer:

  1. Hej, oh så mycke fint från SIA....
    va till stan idag o nu längtar jag riktigt mycke efter 1 advent...!!
    Imorgon ska gulliga dottern o jag pyssla lite med 2 goa vänner, blir kul!
    Nästa vecka tänkte vi ha "kranskväll" på verkstan..har Mia o du tid o lust??
    Kram
    Ewa på Kuriosaverkstan

    SvaraRadera
  2. Ha det så trevligt i Linköping, ta det lugnt...
    Kram Tessan

    SvaraRadera