tisdag 7 juli 2009

Nytt projekt:)

Hej på er:)
Hur har ni det i regnrusket??;)
Här hemma får det bli ännu en innedag med lite småpyssel och mys:)
Igår var vännen Kristina med barn över på besök, det var henne jag köpte det fina symaskinsbordet av:)
Tror nästan att Kristina har allt och det mesta i sitt hem;)
En riktig guldgruva för mig;)
Det här skåpet ska jag köpa av henne och gissa vilken färg det ska få bli på det;))??
Jajjemän, alldeles riktigt, vitt ska det bli och dessutom tänkte jag sätta på ben på det och sen ska det få stå inne i matsalen med en massa fina linnedukar i:)



Jag tänkte byta ut knopparna på skåpet och istället ha såna här fina vita porslinsknoppar:)


Och ska en sak in i det här huset så måste ju nånting ut, eller ut, det får bli akvariumet som får åka på obestämd semestervistelse ner i källaren:)
Men helt utan akvarium kan jag ju inte vara så jag tänkte att jag skulle köpa ett nytt mindre, och då visade det sig att Kristina hade ett sånt som jag kunde få köpa:)


Och när jag berättade att jag beställt en ny säng...

så ville Kristina ha vår gamla:)
Superbra då slipper jag lägga ut den på blocket:)
Ska vi, ska vi byta grejor med varann....

Och sist men inte minst ska jag ev få köpa ett sånt här vackert gammalt skrivbord som "loppisbutik" Kristina ochså hade;))
Givetvis ska det få bli vitt om det blir mitt;))

Ha en blöt fin dag:)
Kram kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar