måndag 27 juli 2009


Haloj på er:)
Hoppas allt är bra:)
Nu har jag kommit hem efter lite semester:)
Borta bra, men hemma bäst stämmer alldeles utmärkt tycker jag;)
Och från ett ordspråk till ett väggord.
Den här fina texten var jag och hämtade ut idag.
Som jag har beställt från www.vinyldekor.se
Jag gillar verkligen den här visan, så fin.
I sovrummet fick den sitta:)
Efter lite pill och en skopa med tålamod så fick jag dit det;)
Ser dock att det ser lite snett ut på bilden.
Beställde ett annat väggord ochså som ska få sitta i köket.

Köpte förresten den här söta ljuslyktan inne på rusta:)






Ha en fin måndag:)






Kram kram Caroline






2 kommentarer:

  1. Den där visan skulle passa utmärkt på ett bröllop oxå ;) Ditt tex :)

    SvaraRadera
  2. Ahhh, tack för tipset Åsa;)
    Vem vet....;))

    SvaraRadera