torsdag 16 juli 2009

Lite uppdatering av köket....

Hej på er:)
Den här tapeten var jag in och beställde igår, ser lite ut som en kökshanduk;))
Jag skyndade mig att beställa den så inte Peter skulle ångra sig men det var lite lustigt för det var den här tapeten BÅDA föll för:)
Och det hör till ovanligheten att vi tycker lika;))
Den skulle komma nästa vecka:)
Idag ska jag fortsätta måla och åter måla;)
Mycket målande blir det;)
En del av skåpen är färdiga så där kan jag börja plocka in div saker som ligger inne på matsalsbordet, känns som det är mycket saker ÖVERALLT för tillfället, rörigt att rusta men bra blir det ju till slut;)
Husvagnen måste städas och packas ochså då vi drar iväg på semester nästa vecka, det blir skönt:)


Fogen har kommit på plats!

Ha en toppenfin dag:)
Kram kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar