onsdag 22 juli 2009

Hej på er:)

Nu har jag lämnat husvagnslivet ett par dar för att jobba.
Hittade hem från Sandviken gjorde jag ochså:)
Jag har verkligen världens sämsta lokalsinne;))
Tackar ödmjukast för att det finns Gps;)))
Peter var snäll och ringde var tionde minut, för att kolla så att jag var på rätt väg:))
(han vet hur jag är;)))
Annars vet man inte var jag hade hamnat;)
Glömmer aldrig när jag skulle åka till Valbo och shoppa för flera år sen.
Helt plötsligt var jag på väg upp till Sundsvall, men hur kunde det bli så fel??, jag som bara var lite shoppingsugen.
Det blev en heldag ute på motorvägen;)))

Jaha, ikväll passar jag på att ha en liten tjejfest när jag är helt själv, vännerna Åsa och Linda kommer över, tänk att få sitta och prata helt ostört och dricka några drinkar:)
Inte HELT fel det inte;)
Känns nästan som när man bodde hemma och det blev föräldrafritt:)))

Ha en toppendag:)
Kram kram Caroline

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter!! Är det Levin så får du hälsa så mycket!! :)

    Ha ha, du är rolig du med bilen...fast jag ska inte säga så mkt...skulle ju till Tierp för några månader sedan och hamnade i Knivsta (!). Wohooo....morsa på heltid vet du ha ha!

    SvaraRadera
  2. Oj glömde skriva att det är jag, Pelin som skriver... ;)

    SvaraRadera
  3. Hej hej:)
    Ja, det var jättetrevligt, jag ska hälsa till Linda från dig:)
    Ja du det är inte lätt med dessa bilfärder;)))
    Men på nåt sätt så kommer man ju ändå hem till slut;)))

    SvaraRadera