onsdag 15 april 2009

Söta små glashjärtan...

Här kommer lite uppdatering på lite shopping jag gjort idag (speciellt till dig Åsa, hoppas du inte är allt för utväntad;))
Ja, idag var jag alltså till innerummet innan hämtning av barn och inhandlade 2 st såna här glashjärtan från SIA.
Håller nu bara mina tummar och tår att dom sitter uppe nu då jag satt fast dom med dubbelhäftande tejp.
Bara väntar på att det kommer höras glaskrasch snart, men det är som jag alltid brukar säga att man måste ha lite spänning i livet;)

Ha en fin onsdag:)

//Caroline

4 kommentarer:

  1. Åhhh äntligen lite skön läsning :) en lite rättelse Inne butiken vännen ;)
    Det där med spänning i livet är vi fantastiskt duktiga på både du och jag ......oftast tillsammans moha ha ha !!!!!
    Puss på dej!!

    SvaraRadera
  2. ha ha, ja det är inte lätt med alla inredningsaffärer, tur att du har koll;))

    Ja, spänning är vi ibland och ofta bra på;)
    Allra helst när det gäller loppisresor;)ha ha:)

    Syns imorgon vid frukostdags då;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men uppdatera nån gång då!!!!!!! Jag har tråkigt...............! :)

    SvaraRadera
  4. Nuså nuså, Åsa nu har du lite att göra en stund;)Kram kram

    SvaraRadera