måndag 30 mars 2009

Storröjning av tvättstugan.

Godmorgon på er, hoppas helgen har varit fin:)
Själv hade vi operation storröj av tvättstugan igår, och det var något som verkligen behövdes.
Jag tycker att i en tvättstuga ska det vara fräscht och lätt att ta sig fram i, men det var det verkligen inte i vår:(
Förstår inte hur allting kan hamna där nere, en stor tvättstuga har vi men sambon verkar tro att vi har 10 gånger större, ja nu ska jag ju inte skylla allt på honom men det är inte jag som ställt in en varmvattenberedare där som egentligen ska vara i ett annat rum och inte har jag ställt ner alla lådor men verktyg heller och mitt i hela tvättstugan står en enorm träningsmaskin.
Men det är definitivt jag som slänger kläder som ska tvättas på golvet istället för i korgarna, så igår blev det sortering efter färg och nya gardiner blev gjorda ochså.
Vi började för ett tag sen att göra om i tvättstugan och det som fattas är nya bänkskivor och en diskbänk.
Håller tummaran att det blir klart i år;)
Men jag blev iallafall riktigt nöjd efter gårdagens slit så nu är det en riktig fröjd att komma in i tvättstugan:)
Kul att tvätta idag:)

Så här blev förresten lampetterna som jag målade, sambon har ännu inte märkt att dom bytt färg, här hemma får man numera smygmåla sakerna då han som jag skrivit tidigare tycker att det börjar bli lite för mycket vitt här hemma.Så när jag precis hängt upp lampetterna som fortfarande luktade målarfärg i förrgår så kom sambon hem och tyckte att det luktade nagellack, mmm sa jag bara:)

Ha en fin måndag:)

//Caroline




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar