lördag 21 februari 2009

Sköna lördag

Har återigen fått blommor av Mia (eller den ena är Cornelias;)), den här gången
fick jag engelska pelargoner och nu längtar jag bara ännu mer till våren och man kan vara ute i trädgården.
Annars idag får vi först besök av P gamla jobbarkompis med tjej som vi ska bjuda på lunch och sen kommer Vännen T med sina barn för att gratta Alfred som ju fyllde 3 år.
Och sen ikväll är det återigen melodifestivalen och jag har lyssnat litegrann på låtarna och blev faktiskt lite besviken, det var inte nån som jag tyckte var så där superbra, men men dom kanske blir bättre när man lyssnat några gånger till på dom.
Jag inhandlade ochså en jättefin stolsdyna med volang och en söt kruka med hjärtan på tråd blomma i, bilder kommer där senare för då måste jag ta kort i sovrummet och där ligger la family och tittar på tv.
Så det får bli senare;)
Ha en underbar lördag alla:)
//Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar